30 Ocak 2012 Pazartesi

İstanbul Intercontinental Advertising Cup



2007 yılında ilk defa İspanya’nın Valencia şehrinde hayata geçirilen dünyanın en önemli yaratıcılık ve reklam zirvesi sayılan , Intercontinental Advertising 'e katılmak benim açımdan güzel bir deneyimdi.Olumsuz hava koşullarına rağmen gittiğime değdi ve dolu dolu 2 gün geçirdim.Ancak 2. gün gidip gitmemekte kararsız kaldığımıda itiraf etmeliyim, İstanbuldaki yoğun kar yağışından kaynaklı 3 araç değiştirmek zorunda kaldım ve bu hoş bişey değildi :)

Ritz Carltonu bulmak benim açımdan kolay oldu hem Taksim meyadanına olan yakınlığın hem de daha önce Forum İstanbul kongresi için bulunduğum Swiss Otel Bosphorus'a yakınlığı beni bu konuda zorlamadı.

Birazda yarışmaya katılma sürecinden bahsetmek istiyorum; sosyal medyada gerçekleştirilen oylamada ilk 100'e giren en yaratıcı mesaj arasından en iyi 50 mesajın katılmaya hak kazandığı bir etkinlikti.Ve bende ne mutlu 50 kişi arasında yer almayı başardım.Daha önceki bu tarz yarışma deneyimlerime göre dayanarak söyleyebilirim ki benim için bu tarz organizasyonlarda başarıya ulaşmak her geçen gün zorlaşıyor sebebine gelince sanırım çevremde bıkkınlık yaratmaya başladım.

Şuna oy ver buna oy ver şu linke tıkla vs :) Oylarıyla bana yardımcı olan arkadaşlar bu durumu daha iyi bilirler.Şu da bir gerçek ki en yakınlarımın yarışma sürecinde görmek biraz da hayal kırıklığı yaratmıyor değil.Ama bütün bu yaşananlara rağmen Slavoj Zizek' e merhaba demek ve kitaplarımı imzalatmak çok güzeldi.Tabiki yalnızca o yoktu benim için önemli olduğu için belirtmek istedim. Zirveye katılanlar arasında Edward de Bono, Donald Gunn, Michael Conrad, Boris Pondrecca, Johakim Jonason ve Jimmy Lam gibi önemli isimlerde vardı ve reklam konusu geniş bir perspektifte irdelendi.Bu ilk kişisel yazım ve bundan sonrasında da katılmış olduğum ve olacağım seminerler, toplantılar ve tüm aktiviteler içerisinden siz sevgili arkdaşlarımın ilgisini çekebilecek olanları burda paylaşmaya çalışacağım.Sizlere faydam olursa ne mutlu bana.Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Reklamcılık ve pazarlama ile ilgili merak ettiğiniz her türlü bilgiye ulaşabileceğiniz Marketing Türkiyenin web sitesinde karşılaştığım zirveye ilişkin video ya da burdan ulaşabilirsiniz.

bkz: 
http://www.dailymotion.com/video/xo5f5k_the-cup-dehalari-ystanbul-da-ayirladi_shortfilms
       

                                           

                                            

                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder