1 Mart 2012 Perşembe

Çikolatadaki Son Trend

Günümüz gıda sektöründe çikolata ve türevleri pazarı sürekli bir değişim halinde.FMCG'nin tüketim çılgınlığına varan boyutlardaki hızına yetişebilmek adına firmalar günden güne ARGE'ye ayırdıkları bütçeyi arttırmaktalar.Çikolata pazarının son zamanlardaki trendi de hepimizin pazarlama ve doğru satış teknikleriyle gün içerisinde sosyal medyada başta olmak üzere marketlerde vs. karşılatığımız reklamlarda sıkça görmeye başladığımız uzun ince bir formdaki çikolata kalıbıdır.Bu çikolata formu reklamlar sayesinde medyada halk üzerinde büyük bir etki bıraktı.Görsel anlamda insanların hoşuna giden bu çikolataların ambalajı diğer çikolata üreticilerini de harekete geçmesiyle piyasada bu uzun ince formun birçok türevini görmeye başladık.Bu başarılı çikolata kalıbını tüketim dünyasına kazandıran sektörün öncü kuruluşlarından olan ETİ , sektörde yer alan diğer rakip firmalarına da örnek oldu.Toplum tarafından beğenilen bu çikolatalar ambalaj faktörünün tüketime ve pazarlama ya katkısının en önemli kanıtlarından biridir.Doğru reklam ve doğru ürünün bileşiminin başarılı sonuçlar verdiği bu örnekle açık bir şekilde görülmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder